در چه صورتی اجازه داریم گناه کنیم!؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 89

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 800
:: بازدید سال : 3363
:: بازدید کلی : 59331
نویسنده : گمنام
شنبه 25 فروردين 1393

به گزارش مرآت؛مردی به خدمت امام حسین (ع) رسید و گفت: من شخصی گناهکار هستم که نمی‌توانم خود را از معصیت نگه دارم، مرا پند و اندرزی بده، حضرت حسین (ع) فرمود: پنج کار را انجام مده بعد هر گناهی مایلی بکن:

۱. از رزق و روزی خدا نخور هر گناهی مایلی بکن.
۲. از ولایت خدا خارج شو هر گناهی می‌خواهی بکن.
۳. جایی را پیدا کن که خدا ترا نبیند هرچه می‌خواهی بکن.
۴. وقتی ملک الموت برای گرفتن جانت (قبض روحت) آمد جلوگیری از او بکن.
۵. وقتی مالک دوزخ تو را داخل جهنم کرد داخل نشو هرگناهی مایلی انجام ده.
بحارالانوار جلد ۱۷ (جلد ۲ صفحه ۱۱۵)




:: موضوعات مرتبط: حدیث , ,
:: بازدید از این مطلب : 1196
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
احسان در تاریخ : 1393/3/10/6 - - گفته است :
سلام لینکد کردم من را بانام یاس کبود18 لینک کن

www.yasekabod18.blogfa.com

<-CommentGAvator->
حسینی در تاریخ : 1392/10/25/3 - - گفته است :
سلام



ممنون از حضور گرمتون



باافتخار لینک شدید
پاسخ: ممنون..شما هم لینک شدید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه